Chcesz wiedzieć jakie wymogi należy spełnić, aby wstąpić do Policji? Masz wątpliwości, wahasz się? Przyjdź na „Dzień otwarty”, a pomożemy Ci podjąć decyzję.
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu zaprasza w środę 7 kwietnia w godz. od 10:00 do 18:00 do swojej siedziby przy ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G na „dzień otwarty”. Wszystkie osoby zainteresowane służbą w Policji będą mogły poznać zawód policjanta oraz poszczególne etapy rekrutacji.
Wszystkie osoby zainteresowane pracą w Policji zapraszamy w środę 7 kwietnia w godz. od 10:00 do 18:00 do siedziby zgorzeleckiej komendy przy ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12G na „dzień otwarty”.
Podczas spotkania zostanie omówiona cała procedura kwalifikacyjna z poszczególnymi jej etapami, a także dokumenty jakie należy złożyć, aby przystąpić do rekrutacji. Pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia wraz z funkcjonariuszami zgorzeleckiej komendy odpowiedzą na wszystkie pytania związane z doborem i specyfiką służby policjanta.
Służba w Policji daje niepowtarzalną szansę zawodowego rozwoju. Liczne szkolenia resortowe stwarzają możliwość poszerzania horyzontów, zdobycia nowych umiejętności oraz pogłębiania wiedzy i doświadczenia w różnych dziedzinach. Zostając policjantem masz gwarancje stabilnych warunków zatrudnienia.
Służba w Policji zapewnia:
- możliwość pozyskania pracy niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego,
- gwarancję stałych warunków pracy,
- ciekawą pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego adekwatnie do zainteresowań i realizowanych zadań;
- różnorodny system szkoleń i kursów językowych oraz specjalistycznych np.: doskonalących technikę prowadzenia pojazdu, taktyki i techniki przesłuchania, analizy kryminalnej, cyberprzestępczości;
- możliwość uzyskania tytułu licencjata lub magistra podejmując studia w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie (tryb stacjonarny lub niestacjonarny) na jednym z oferowanych kierunków: bezpieczeństwo wewnętrzne, kryminologia, zarządzanie, informatyka;
- precyzyjny system wynagrodzenia (m.in.13 pensja, równoważnik za umundurowanie),
- rozbudowany system socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla funkcjonariuszy i rodzin, równoważnik za brak lokalu mieszkalnego, pokrycie kosztów dojazdu do pracy),
- po 25 latach służby nabycie praw emerytalnych.
Przypominamy, że rekrutacja odbywa się w sposób ciągły. Dokument można składać w dowolnym terminie.
podkom. Agnieszka Goguł